كنسول هاي بازي موجود در بازار ايران

۶۴ بازديد

كنسول هاي بازي موجود در بازار ايران

بسياري از افراد براي سرگرمي خود اقدام به خريد كنسول هاي بازي مي كنند تا در اوقات فراغت و بيكاري با تجربه بازي هاي مختلف خود را سرگرم كنند. خوشبختانه در كشور ما شاهد عرضه كنسول هاي مختلف بازي هستيم.

هر يك از اين كنسول ها ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه باعث مي شود تا مخاطبين مخصوص به خود را جذب كرده و طرفداران خاصي را براي خود بدست بياورند. قيمت كنسول بازي نيز بسيار متنوع است و شما مي توانيد با قيمت هاي مختلف اقدام به خريد كنسول بازي كنيد.

در ادامه شما را با كنسول هاي موجود در بازار ايران آشنا خواهيم كرد و توضيحات مرتبط با هر يك را به شما خواهيم داد؛ هم چنين شما مي توانيد با كليك بر روي اينجا به وبسايت ما مراجعه كنيد.

كنسول پلي استيشن 4

در ايران در حال حاضر شاهد عرضه سه مدل مختلف از كنسول پلي استيشن 4 هستيم. اين كنسول بسيار زيبا و قدرتمند كه توسط برند سوني توليد شده است با قدرت گرافيكي فوق العاده بالا خود مي تواند يك كنسول مناسب براي شما باشد.

بازي هاي انحصاري خارق العاده و هيجان انگيز از ويژگي هاي كنسول پلي استيشن 4 است و اگر دوست داريد تا آثار جذابي مثل God of War، Uncharted، The Last of Us و... را تجربه كنيد، با خريد كنسول پلي استيشن 4 مي توانيد به اين تجربه دست پيدا كنيد.

كنسول پلي استيشن 4 در حال حاضر در مدل هاي اسليم 500 گيگابايت، اسليم 1 ترابايت و پرو 1 ترابايت قابل سفارش و خريد مي باشند. اگر مي خواهيد يك كنسول پلي استيشن 4 ارزان قيمت بخريد، مي توانيد مدل اسليم 500 گيگابايت را سفارش بدهيد و آن را خريداري كنيد.

كنسول ايكس باكس وان

كمپاني مايكروسافت كه از نظر سابقه در توليد كنسول بازي از كمپاني سوني جديدتر است كنسول خود يعني ايكس باكس وان را در سه مدل مختلف در بازار ارائه مي كند.

قدرت بالاي سخت افزار مزيت رقابتي اين كنسول در برابر پلي استيشن 4 سوني است. ايكس باكس وان در حال حاضر در انواع ايكس باكس وان اس 1 ترابايت، ايكس باكس وان اس ديجيتال و ايكس باكس ايكس 1 ترابايت قابل خريداري مي باشد.

قيمت كنسول بازي با توجه به نوع و ظرفيت آن مي تواند افزايش يا كاهش پيدا كند، به همين دليل شما مي توانيد با توجه به بودجه خود اقدام به خريد اين محصول كنيد و براي اين كار كافي است بر روي آدرس https://bit.ly/3ahIkbm كليك كنيد.

كنسول نينتندو سوئيچ

يكي از پر فروش ترين كنسول هاي حال حاضر دنيا، محصول جديد برند نينتندو يعني نينتندو سوئيچ است. اين محصول در حال حاضر در سه مدل مختلف در بازار ايران وجود دارد و گيمرها مي توانند با توجه به سليقه و نياز خود اقدام به خريد اين كنسول بسيار زيبا كنند.

به صورت طبيعي كنسول نينتندو سوئيچ با دو جوي كان آبي و قرمز عرضه مي شود اما شاهد نسخه با جوي كان خاكستري و نينتندو سوئيچ لايت نيز در بازار ايران هستيم.

قيمت كنسول بازي نينتندو سوئيچ لايت به نسبت نسخه اصلي نينتندو سوئيچ ارزان تر بوده و براي افرادي كه نمي خواهند براي خريد اين كنسول هزينه زيادي كنند، گزينه بسيار خوبي مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.